1. Welcome to Smogon Forums! Please take a minute to read the rules.
  2. Click here to ensure that you never miss a new SmogonU video upload!
GatoDelFuego
Last Activity:
Oct 18, 2017 at 4:02 AM
Joined:
May 29, 2011
Messages:
4,209
Trophy Points:
0
Gender:
Male
Birthday:
Oct 11, 1994 (Age: 23)
Location:
Undersea volcano
Occupation:
University of Alabama student

GatoDelFuego

I'm going to demolish this whole wretched world!!!!!!!!, Male, 23, from Undersea volcano

is a member of the Site Staffis a Smogon Social Media Contributoris a Forum Moderatoris a Live Chat Contributoris a Contributor to Smogonis a Smogon Media Contributor
GP Co-Leader

PM me for erotic Mega Man ZX Advent roleplay Sep 4, 2017

GatoDelFuego was last seen:
Oct 18, 2017 at 4:02 AM
    1. Hulavuta
      Hulavuta
      The Han Solo movie is just called "Solo: A Star Wars Story" ahahahahahahahaha


      all that build up for nothing lol. TBH Idk what they could have called it besides "Han Solo" though.
      1. Hulavuta
        Hulavuta
        "Logan"
        Oct 17, 2017 at 5:56 PM
      2. GatoDelFuego
        GatoDelFuego
        "Han"
        Oct 17, 2017 at 9:14 PM
      3. Hulavuta
        Hulavuta
        like all that build up when everyone knew that it had to be a variation on Han Solo loool

        it's funny because like nerd talk shows will be talking about this name and "reviewing" it and like

        what is there to say about it.







        I'm not as totally against the idea of this movie as I was before though. I think it could be okay now. I heard some good ideas for it even though we still know nothing about the plot officially.

        To be honest though I have never been a big Han Solo fan. He is still cool though I guess.
        Oct 17, 2017 at 9:51 PM
    2. brightobject
    3. Hulavuta
      1. Hulavuta
        Hulavuta
        Fun fact: Ben Solo is not named after Obi-Wan, that is a popular misconception.

        He was actually named after the greatest podracer in the galaxy, Ben Quadinaros!

        Unfortunately Kylo/Ben realised he could never live up to Quadinaros, so he decided there was no point in trying to finish what he started. So he instead chose to follow the sceond greatest podracer, Anakin. And that's how Snoke turned him to the dark side!
        Oct 17, 2017 at 12:04 AM
      2. GatoDelFuego
        GatoDelFuego
        it's a good theory tbh
        Oct 17, 2017 at 12:10 AM
      3. Hulavuta
        Hulavuta
        is Snoke really Ben Quadrinaros then? Maybe his face is all fucked up from a Podracing accident




        also when Rey is on Jakku there are giant Podracer engines in the desert as easter eggs






        maybe that's why he wants her...because she probably can podrace too
        Oct 17, 2017 at 12:18 AM
    4. Hulavuta
      1. GatoDelFuego
        GatoDelFuego
        6 full hours of information. Don't live in dreaming world.
        Oct 15, 2017 at 7:30 PM
      2. Hulavuta
        Hulavuta
        he has a lot of videos like this and fortunately Prime lets me watch them all for free!
        Oct 17, 2017 at 12:04 AM
    5. Ullar
      Ullar
      1. View previous comments...
      2. GatoDelFuego
        GatoDelFuego
        i did
        Oct 17, 2017 at 12:10 AM
      3. Hulavuta
        Hulavuta
        nice
        Oct 17, 2017 at 12:15 AM
      4. Ullar
        Ullar
        indeed
        Oct 17, 2017 at 9:48 AM
    6. Hulavuta
      Hulavuta
      btw fun fact DC Extended Universe was just something a reporter made up as a joke (like "they would probably call it something dumb like that xD") and people thought it was real. WB never went out and said it was wrong though so it just perpetuated and nobody knew any better. Lol.
      1. Hulavuta
        Hulavuta
        Makes sense actually because like...why would they use "Extended Universe". That's already in the fanboy vocabulary as deuterocanonical works, like Star Wars books.
        Oct 12, 2017 at 10:40 PM
      2. GatoDelFuego
        GatoDelFuego
        I prefer DCCU :(
        Oct 12, 2017 at 11:30 PM
      3. Hulavuta
        Hulavuta
        I like DC F U
        Oct 12, 2017 at 11:46 PM
    7. Hulavuta
      1. GatoDelFuego
        GatoDelFuego
        It's stuff like this that reminds you wikipedia is the greatest wealth of knowledge we have
        Oct 12, 2017 at 11:30 PM
    8. Old_Gregg
      Old_Gregg
      My whole point is that the shooter didnt value his life or the victims but he obviously valued money, hence the gambling habit. I get it though. Im just being paranoid. His wealth and psychopothy are just a coinkidink.
    9. Hulavuta
      Hulavuta
      Wasn't Bruce's whole idea that he wanted to end Batman, and that Batman only existed because he was necessary? In TDK he sees that Harvey Dent could replace him and he's happy to retire. It was just a necessary evil he had to do to fix the city. But why in the end does he try to make Blake the next Batman?
      1. View previous comments...
      2. Hulavuta
        Hulavuta
        well Bruce always knew he was going to retire one day. That was literally the whole point of The Dark Knight. He was just doing what he had to until a legitimate authority could take his place. But why would he pass that on to another guy? Is the movie trying to say that there will *always* need to be a check on the government/police that comes from a vigilante? I don't have a problem if it does though. TDK kinda "proved" that everyone was corruptible so I would understand if Bruce thought that way.
        Oct 12, 2017 at 6:14 PM
      3. GatoDelFuego
        GatoDelFuego
        I think he only wanted to retire so that he could bone rachel
        Oct 12, 2017 at 8:30 PM
      4. Hulavuta
        Hulavuta
        I thought he also was just waiting for the police to be good again because he knew he wasn't legitimate. It wasn't a long-term plan to be Batman anyway. But did he think there should always be *a* Batman though? I guess that's where being a symbol comes in.
        Oct 12, 2017 at 8:50 PM
    10. Hulavuta
      1. View previous comments...
      2. Hulavuta
        Hulavuta
        lol
        Oct 11, 2017
      3. Ullar
        Ullar
        nihilists are NE tbh j/s
        Oct 13, 2017 at 11:51 AM
      4. Hulavuta
        Hulavuta
        Yeah
        Oct 13, 2017 at 3:17 PM
    11. Hulavuta
      Hulavuta
      Well, I did marry one. For some strange reason, they look feline to me. For all you kids at home, that's not a racist remark to Asian ladies. I always tell my wife she reminds me of a black cat and that enhanced our sex life.
      1. View previous comments...
      2. GatoDelFuego
        GatoDelFuego
        Sounds hot tbh.
        Oct 11, 2017
      3. Hulavuta
        Hulavuta
        yeah I definitely see how it enhanced his sex life
        Oct 11, 2017
      4. Hulavuta
        Hulavuta
        of course you would say that because you are named after a cat
        Oct 11, 2017
    12. Hulavuta
      1. View previous comments...
      2. Hulavuta
        Hulavuta
        Oct 11, 2017
      3. GatoDelFuego
        GatoDelFuego
        I hate yarn, it cuts off a lot of lines
        Oct 11, 2017
      4. Hulavuta
        Hulavuta
        yeah but it's the only place to find stuff
        Oct 11, 2017
    13. Hulavuta
      1. View previous comments...
      2. Hulavuta
        Hulavuta
        Kinda did. I like a lot of their songs though but they might not be for everyone. They are more of a comedic band. Sell Out is their most straightforward song lol
        Oct 11, 2017
      3. Hulavuta
        Hulavuta
        for example you can probably tell from the names "I Want Your Girlfriend To Be My Girlfriend Too" "I Know You Too Well To Like You Anymore" and "She Has a Girlfriend Now"
        Oct 11, 2017
      4. Hulavuta
        Hulavuta
        btw I know you meant the little riff before the verse starts lol
        Oct 17, 2017 at 5:54 PM
    14. Hulavuta
      1. View previous comments...
      2. Hulavuta
        Hulavuta
        I see. Well you could just give a straight answer too.
        Oct 9, 2017
      3. GatoDelFuego
        GatoDelFuego
        yeah I'll try
        Oct 9, 2017
      4. Hulavuta
        Hulavuta
        q:^) that's all I wanted to hear
        Oct 9, 2017
    15. Hulavuta
      Hulavuta
      1. View previous comments...
      2. Hulavuta
        Hulavuta
        I think I expected the story to be more subtle. Therefore it had to be long because it would be nuance in the details rather than just stating how great she is up front lol.
        Oct 8, 2017
      3. GatoDelFuego
        GatoDelFuego
        Yeah well she was the editor of a fanfiction magazine right?
        Oct 8, 2017
      4. Hulavuta
        Hulavuta
        Not sure
        Oct 9, 2017
    16. Hulavuta
      Hulavuta
      can you explain why The Unusual Suspects is so great btw? I feel like I'm missing something. The twist ending didn't seem like one that finally made everything else make sense. It seemed like it just made everything else pointless.
      1. View previous comments...
      2. Hulavuta
      3. GatoDelFuego
        GatoDelFuego
        the heck
        Oct 9, 2017
      4. Hulavuta
        Hulavuta
        Yeah, I don't know why he decided they would be heist men or whatever lol
        Oct 9, 2017
    17. Hulavuta
      Hulavuta
      I remember you kept saying "sweep the leg" the other day

      that is actually a meme from Karate Kid though I know you haven't seen it. Just thought I would share that. Okay, bye.
      1. GatoDelFuego
        GatoDelFuego
        Nice, that's tactical
        Oct 8, 2017
      2. Hulavuta
        Hulavuta
        Obviously the Karate Kid is so good people subconsciously reference it without knowing about it
        Oct 9, 2017
    18. Hulavuta
      Hulavuta
      1. GatoDelFuego
        GatoDelFuego
        This is pretty amazing, even tho it doens't sound at all right
        Oct 7, 2017
      2. GatoDelFuego
        GatoDelFuego
        lol the spell check thinks doens't is a real word
        Oct 7, 2017
    19. Hulavuta
      Hulavuta
      Did you know in the original cut of The Phantom Menace, after one of the podracers crashes and dies, it cuts to a shot of his wife and three children in some bizarre attempt at dark humor


      Like it got taken out thank God but what teh fuck George Lucas why would you even think that. Maybe he was trying to recreate the sad rancor keeper bit?
      1. View previous comments...
      2. Hulavuta
        Hulavuta
        oh what he WAS?

        I never played the N64 game though just the arcade game
        Oct 7, 2017
      3. GatoDelFuego
        GatoDelFuego
        I never had an N64 but when my parents would go to the gym to work out my sister and I would hang out at the day care thing there and they had this on the PC
        Oct 7, 2017
      4. Ullar
        Ullar
        Wan Sandage and Neva Kee are the best racers

        Bozzie Baranta is a bitch to unlock tho
        Oct 8, 2017
    20. Ullar
      Ullar
      u two should get a room
      1. GatoDelFuego
        GatoDelFuego
        maybe maybe not
        Oct 7, 2017
    21. Hulavuta
      Hulavuta
      Thinking about The Dark Universe
      1. View previous comments...
      2. GatoDelFuego
        GatoDelFuego
        There's a paranormal investigation team ran by monsters in that universe
        Oct 6, 2017
      3. Hulavuta
        Hulavuta
        I see. I don't know how they are gonna do that though like lol.

        I'd much rather just see modern-day adaptations of these classic stories. I like them a lot, even the classic movies.
        Oct 6, 2017
      4. Hulavuta
        Hulavuta
        Disney Live-Action Fairy Tales showed things don't have to be connected with a story to be a successful franchise. As long as they're a collective brand they can be successful.
        Oct 6, 2017
    22. Hulavuta
      Hulavuta
      Do you think Batman is a Mary Sue?
      1. View previous comments...
      2. Hulavuta
        Hulavuta
        That is what Moore tried to do with Rorschach btw right? Like how a Batman-like character would really act.
        Oct 9, 2017
      3. GatoDelFuego
        GatoDelFuego
        good analysis
        Oct 9, 2017
      4. Hulavuta
        Hulavuta
        lol

        nice
        Oct 9, 2017
    23. Hulavuta
      Hulavuta
      This is The Booty, isn't it? OK, LET'S PUT EVERYTHING WE'VE GOT INTO IT
      1. Hulavuta
        Hulavuta
        I thought this one was good
        Oct 5, 2017
      2. GatoDelFuego
        GatoDelFuego
        It was
        Oct 5, 2017
      3. Hulavuta
        Hulavuta
        nice
        Oct 5, 2017
    24. Hulavuta
      Hulavuta
      Another example of great foreshadowing that eluded me for many years is in Jurassic Park. Alan has two "vagina" parts of the seat belt, and no plug. But he ties them together to make it work. This foreshadows how all the dinosaurs are female but will still make breeding work somehow.
      1. GatoDelFuego
        GatoDelFuego
        Ok you're kidding right
        Oct 4, 2017
      2. Hulavuta
        Hulavuta
        no man. they could've gone with two plugs but they went with two receivers. vegenes.
        Oct 4, 2017
    25. Hulavuta
      Hulavuta
      So a lot of people have mentioned how the opening of Reservoir Dogs foreshadows all the characters by setting up their personalities really subtly.

      I'm not sure about Mr. Orange "ratting" out Mr. Pink though. Was it trying to say he couldn't keep his sense of justice contained at all? Or he just hated these guys so he wanted to get them in trouble as much as he could.
      1. View previous comments...
      2. Hulavuta
        Hulavuta
        Yeah, that's what I'm saying. best writing always serves multiple purposes.

        That's why I say Mr. Orange ratting out Mr. Pink seems to be the one moment that only exists to be foreshadowing. But maybe not. I think it makes sense that he thinks these people are scum, especially Mr. Pink, and he can't contain it. Like who tf doesn't tip? Even all the other scumbags thought he was an asshole lol
        Oct 4, 2017
      3. GatoDelFuego
        GatoDelFuego
        I don't tip and that scene furthered my non-tipping attitude. Even the other ppl are like "yeah ur right, I'm not tipping any more"
        Oct 4, 2017
      4. Hulavuta
        Hulavuta
        No, only Tim tried to, and then they stopped him


        Also I already know you don't tip, "Coolest Guy in the World"
        Oct 4, 2017
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...
  • Signature

    Co-leader and member of the GP team. Please, message me for a check, or if you have any questions you'd like me to answer! Also come talk with the whole GP team on discord! Hate grammar, but like video games? Check out my twitch :)​


    [​IMG]
    Support me for my grammatical contributions.

    About

    Gender:
    Male
    Birthday:
    Oct 11, 1994 (Age: 23)
    Location:
    Undersea volcano
    Occupation:
    University of Alabama student
    Real Name:
    Bill Wilson, aka "CIA"
    Favorite Pokémon:
    Galvantula
    My Characteristic:
    Often lost in thought
  • Loading...